El canvi d’estació a la tardor implica noves possibilitats, canvis i nous reptes tant dins com fora de casa. Ja estem amb la tornada a l’escola o al treball i és el moment perfecte per canviar el color de les parets que tant estaves esperant, afegir papers pintats o renovar els coixins del menjador.

En general, els canvis que més ens solen afectar són els que impliquen una modificació en el nostre horari. Parlem del canvi d’horari d’hivern a estiu, i viceversa. Normalment notem més el canvi d’hora a l’octubre quan comença la tardor. Perdem més hores de llum a la nit, i això afecta al nostre estat d’ànim. A part del factor llum, la baixada de temperatures també repercuteix en el nostre estat d’ànim.

La tardor, és una estació en la qual notem més el canvi estacional, passem d’una temporada fresca i assolellada amb colors molt alegres, a una estació on les temperatures ja comencen a baixar, i per tant és el moment de donar molta més calidesa a casa nostra. Ve de gust estar més recollits i acomodats a les nostres llars.

Dormitori tardorenc

Amb el canvi d’estació, arriben nous colors i en el cas de la tardor es caracteritzen per ser molt càlids i acollidors. Tons com el borgonya, verd, mostassa, marró, blau o verd són els colors de la tardor per excel·lència. D’altra banda, la tendència en decoració rústica moderna aporta tonalitats més clares com el beix o el blanc per a aportar lluminositat a la casa.

Cal adaptar el dormitori a les estacions més fredes de l’any (tardor i hivern) i renovar els tèxtils. Durant la tardor farem servir plaids, cobertors, mantes i nòrdics a més de substituir els llençols de lli per altres teixits com pot ser el cotó.

L’ideal és comprar roba de llit versàtil, és a dir, tenir algunes peces que es puguin usar en les diferents estacions de l’any i complementar-les amb les peces tèxtils esmentades anteriorment fins i tot amb els cobertors bouti (cobertors amb la puntada sobre la tela perquè el farciment no es mogui).

Cobrellits

Tal com t’hem introduït anteriorment, els cobertors bouti són la millor opció per estacions d’entretemps. Existeixen desenes de models entre els quals poder escollir i que s’adaptin als teus gustos i estil de dormitori.

D’altra banda, trobem l’opció del farciment nòrdic. Al contrari del que s’acostuma a pensar, el farciment no és per l’hivern, res més lluny de la realitat. Existeixen nòrdics de diferents gramatges, farciments i materials en l’interior, característiques que fan que un cobrellit sigui més o menys càlid.

A Garcia Brufau disposem d’una àmplia gamma de fundes nòrdiques, farcits i llençols per totes les grandàries de llits, estils i preferències. Vine visitar-nos a Avinguda Alcalde Porqueres, 106 de Lleida i tria la que més t’agradi.